Jag håller mig här

Jag har funderat lite. Å jag känner att jag stannar här för en stund. Jag har hållt på att packa lite. Packa ihopa lite köksgrejer som inte är mina. Jag vill ha helg nu, jag vill flytta. Jag vill ha något eget.
Allt bubblar inom mig. Alla känslor och tankar far runt som om jag vore en rallybana inom mig.
Jag tycker om när det är helg. Jag tycker om helgena ibland. Dom är så fina. Det händer fina saker på mina helgen.
Nu är allt så långt borta, alldeles för långt iväg.


Jag läste igenom lite som jag skrivit tidigare i bloggen, hittade bilder jag letat efter å lite sånt.
Jag vill inte ändra på något som jag gjort. Det finns väl ingen mening med att ångra sånt man gjort. Det går inte att ändra ändå. Varför haka upp sig på det då?
Kanske jag ångrar saker jag inte gjort. Saker jag inte sagt eller tagit hand om.
Jag trivs bra här, men jag hade kunnat göra allt på ett snyggare sätt. Allt bubblar. Jag vill en massa saker.

Jag längtar tills jag har mitt eget, nu lever jag bland en massa flyttlådor å ett kaos. Jag ska försöka flytta till helgen. Blir det inte i helgen så ska jag absolut flytta helgen efter.




Jag har glömt hur det känns. Nu ver jag hur det känns. Vilken härlig känsla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0