Lilla nasse-mannen



8 timmar om dagen :) Absolut inget mig emot. Bättre än att sitta framför en dator hela sin arbetsdag eller sälja något via telefon.
Delad första plats: Max och Råbelövs Godsförvaltning.
Mest spännande jobb: Finnlines
Tråkigaste någonsin: Försäkringar
Trevligast: GruppLarm aka ThyssenKrupp
Slappast: WM-data
Och nu hoppas jag att få stanna, ett tag iallafall.
OCH att Henrik får sig ett jobb så han inte blir sittandes hela sommaren.


Jag bjuder på några bilder till.
1.  2.  3.

1. De blivande nasse-mammorna från rekryteringen
2. Så blir man när man behandlat små-nassar.
3. Efter 1 timmes jobb med munnskydd så är man inte så söt.


Nu ska jag och Henrik leta upp en väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0