En dag på Stenshuvud

Minsan, idag var det strålande fint väder för mig och Henrik. Vi hade nämligen planerat att köra till Stenshuvud. Vi gjordet det också :)
I Kivik hade vi en tråkig och långsam husvagn framför oss, han hade bildat en jätte lång kö och han bestämde sig för att stanna på busshållsplatsen som var 20 meter framför honom, sagt och gjort. MEN han körde dock upp på trottoar kanten med husvagnsdäcket och gjorde punka :S

   

Jag har för mig att jag har ett kort på mig hemma när alla barnen sitter på det trädet som ligger ner. Måste undersökas.

Sen har man sin syster i Frankrike en vecka. Så jag och Henrik har fått nycklen och bor här lite grann :) Mysigt, men riktigt tråkigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0