Jodu

Filmen var bra och spännande. Inga kändisar denna gången men dock irriterande folk som bara ÄR för mycket.

Ja, nu väntar jag på att klockan ska bli 01.30 så vi kan köra mot Kristianstad för att hämta Henriks syster, och kanske äta på Subway.

Inte blir det någon tidigt morgon imorgon, tänkte åka in till stan för att träna, men ikke. Dom öppnar klockan 13.00. Inte vilja det då. Ne, jag stannar hemma. Kanske går en runda istället. Sölvesborg - Bromölla. Får se hur det blir.
En resa till Näsum imorgon iallafall, med syster. Får se om jag inte är ute och går då, om jag nu ska ut och gå.


Spännande :)
http://www.kristianstadsbladet.se/article/20080118/KRISTIANSTAD/294146828

Har mig stor lust att bege mig till Blekinge en helg. Men ikke, jobba nästa helg. Skulle varit roligt minsan. Men får väl plandera det till en annan helg.

Nu ska jag nog ta å nörda mig med något annat på min dator.



Kom och tänka på en sak nyss, den dagen jag tog körkortet.
Jag tog iallafall bussen in till Sölvesborg,e ller kanske Henrik körde mig.
Sen så var allt klart och mannen sa : ja, jag kommer godkänna dig. Bla, bla, bla, bla.
Ärligt talat så hörde jag inte vad han sa för jag hade tagit körkort :) Sen fick jag den lappen, sen satte jag mig på bussen för att åka till The WM-Data för att jobba.
Haha, å jag kom in i den där salen och jag visade glatt framd en lappen och var så stolt, för jag kalarde mitt körkort på första försöket. Tjoho.
Och min bil behövs tvättas.


Nu blir det nog teve eller nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0