Dag 019

Tränat idag, puh! Inte lönt egentligen, för när jag kom hem så hade Henke öppnat en påse chips, opps!
Bio ikväll med älskling, den nya med Nicolas Cage. Ska se färdigt ettan senare idag också.

Gissa vem som har namnsdag idag den 19 janurai? Jo, för det har Henrik :)



Tänkte tömma mobilen på bilder också så här kommer de bilder jag hade.

     
 

Första snön taget från fönstret på jobbet. Älskling på nyårsafton och när han läser på ett prov. Allis :) Sedelautomaten på bensinstationen i Valje, där bensinen kostade 11:84 kronor :O och sen den kända Valjerakan där alla bilar går över 100 km/h


Nu väntar jag på att klockan ska bli typ kvart i 18 så vi kan ta oss ner till biosalongen för att kolla på bio :)


Nu känns det som att datorn håller på att sätta fyr på mina ben så nu är det slutbloggat för denna timmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0