Dag 017

Är inte på något skriv humör idag.

På mitt jobb så börjar man klockan 08.00 och slutar 16.30, alltså man ÄR inloggad och KLAR klockan 08.00, sen loggar man ut 16.30, inte en minut tidigare!



Gav mig in på att blogga idag iallafall.

Känner för att tatuera mig, men mjaaaaaaaaaaa jag har inte lust att lägga ut pengar på det än när jag inte vet när jag ska jobba nästa gång.

Idag på jobbet har det varit en pepparkaks dag. Bara jag inte får lika ont i magen som jag hade igår. Ajaj.
Snille om att tågluffa i sommar också. Hade varit roligt och spännande.


Imorgon blir det 08.00- 16.30 igen. Hela dagen med Teresia. Tjo.

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt hjälp med min profilbild :). Bra blogg du har förresten.

2008-01-17 @ 17:52:18
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Emilia

Hoppas det gick bra på jobbet!

2008-01-17 @ 17:53:57
URL: http://emiliaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0