Dag 015

Efter en fort och rolig dag på jobbet så körde jag och handlade åt syster, nog för att det blev tonfisk i olja och inte tonfisk i vatten så blev allt bra, utom det med katten också.
Sen blev det gymmet. Tjo mina ben. Haha. Hur går det med nyårslöftet själv?
Har jag ens något nyårslöfte? Ingen aning.

Handlade lite på Max, 2 påsar minimorötter och 2 taco dippa :) Yummy.

Sen när jag kom hem satt älskling och pluggade, helt plötsligt så frågade han : vill du klippa mig?
Ja visst, 6 milimeter kortare än förra gången :) Hihi, det är meeeeeeeega kort.


Nu, halv 22 så ska jag nog ta och kila ner i sängen.

Har kommit på en Alla Hjärtans Dag present också, men jag får fundera på den ett litet extra tag innan jag bestämmer mig.

Ha en trevlig natt och undra vad jag kommer drömma för knäppa drömmar inatt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0