Dag 013

Om exakt 5 månader sitter Henrik på sin champagnefrukost :) Wihii...

Kollade på en resa igår också, för mig å Henrik, men kan inte beställa det än :( Men annars var det billigt för en paketresa tycker jag.
Bio i veckan, eller till helgen.

Och en glädjande nyhet är att jag kan få min gård när det är dags att flytta :D Jippie! Vi får skaffa oss ett litet kapital också så vi har råd med allt jag vill ha :) Häst, får, kor, grisar, höns, hund, katt, listan blir lång.

Lastbilskörkort också kanske? Buss och taxi när ålder 21 är kommen.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Lycka till med framtiden!
Det skulle vara kul om du svarar på min nya fråga! ♥

2008-01-13 @ 09:29:42
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0