Dag 009

Jo, så sant så sant. Skrev precis färdag dagens blogg inlägg, när jag tryckte på spara. Men ikke, jag loggades ut och vipps så var allt borta.

Dagens blogg handlar om:
Händerlser på jobbet
Planer för imorgon
Planer för 'framtiden'

1. Händelser på jobbet:
Jobbade förmiddag med Cecila, vilket gick fort för vi upptäckte att telefonlistan för felanmälan var helt fel uppdaterad. Jag och Sara skulle vara smarta och rensrkiva den i Måndags, men se hur det gick. Jag fick skriva om den lite grann idag. Men gud så fin den blev.
Sen kom Sara vid middag och vi pratade, pratade och hade skoj. Nog skoj var det när jag ringde ut en hiss till Kim, stackaren fick stå ut med mitt skratt. Och inte nog med det så fick jag ett skratt tillbaka med en kommentar som liknade denna: Vad fran skrattar du åt? Men man måste veta hur han pratar för att inte ta illa upp av den kommentaren.
Roligt, roligt.
Tjing!

2. Planer för imorgon:
Åka buss hem tidigt imorgon för att ta hand om Allis Ballis, och sen ta en buss in till Kristianstad för att vara med Sara och Staffan på Kreti och Pleti, alltså Friskis och Svettis, dock inte hopp och stuss utan styrka.

3. Planer för framtiden.
Ja, lönebesked idag, mer än vad jag räknat ut. Vilket betyder: Betala skatt på bilen inkl, försäkring. Tjo, sen ska resten sparas. Hrm.

Nu iallafall sover älskling. Och jag ska snart joina honom under täcket. Men först ska jag kolla klart på programmet på Discovery. Hur man gör bläckpartoner. Tjo.



Nu hoppas jag iallafall att detta blogginlägg ska sparas.

Vem säger tjing tjing?

Kommentarer
Postat av: Fridah

HATAR när deet händer!

2008-01-09 @ 20:08:50
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Alex

Hände samma sak för mig nyss, man blir så trött när det händer :P .. ha det bra :)

2008-01-09 @ 20:57:44
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0