Onsdag!

Mitt i veckan! 8 timmar kvar att jobba.
Funderingarna kvarstår fortfarande om jags ka flytta till helgen eller vänta tills nästa. Grejen är ju att jag kommer om jag flyttar till ett ställe som inte har intetnet. Jag tror jag väntar. Kanske jag kan få tag i nyckeln så jag kan få komma in å mäta så jag kan köpa mig ett köksbord å två stolar eller nåt.
Ja, disken är diskad nu iallafall. En maskin med 60 är i källaren. Jag sitter utan glasögon så jag hoppas jag skriver tillräckligt rätt för att ni ska kunna läsa det.
Jag var hos doktorn innan idag också. PUH! 1305 kronor, men nu är jag redo för äventyr :) Tjihoo!

Nu ska jag nog ta mig ner till Maxi för att handla lite nödvändigheter.


Tji!

(Snart är det helg :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0