Måndag 3/3-08

1. 2. 3. 4.


1. Jag i Henkes glasögon, fin min. Eller inte.
2. Henke fyller på spolarvätska i sin bil.
3. Dagens gottgott på jobbet.
4. Min fina tatuering, som man vill ska fungera ibland.

Idag var det en kort dag på jobbet, 08.00-13.00, sen blev det en runda på stan med Sara. Köpte ett par svarta byxor till framtida händelser och sen en fin plånbok, en likadan som syster har :)

Annars så pysslar jag med planerna till älsklingens födelsedag, den 26 Mars.
image207


Nu är iallafall filmen slut, en skitfilm, skit tråkig och fruktansvärt dålig!


Till helgen blir det jobb, och en runda till Ronneby :) Tjo.

Kommentarer
Postat av: sandra

Anna du får komma o hälsa på nån dag:)

2008-03-14 @ 23:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0