Idag är det Onsdag :)

Och jag har jobbat 5 timmar idag, 4 med Cecilia och 1 med syster.
Cecilia har blirr sjuuuk, men har lovat att komma till jobbet imorgon då hennes vovve ska friska till henne.

Har tvättat min bil idag, och varit hos tandläkaren. Vilket var O N Ö D I G T !
Hur  kommer det sig att jag inte fick tandställning när jag var 15 år då? Ne, för att nu ska dom tjäna pengar på mig så att jag får betala min räls själv, för 10 000 kronor. JAG! När jag kunde fått det gratis för 4 år sedan. Usch!!


Nu iallafall är jag trött och har ont i mitt finger.
Klippning den 11 Mars och sen blir det färgning en annan dag. Har inte tid att vänta tills den 22.


Tjo nu ska jag nog ta och lägga mig lite, ne se för det går inte för att hela sängen är full med kläder. Så jag får vänta! Jag tar soffan istället.



Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0