Skottdagen

Minsan 29 Februari idag. Vilket innebär att flickor/tjejer/kvinnor får fria. Mohahaha. Jao, ingen skada skedd.
Nu har jag hittat mina böcker jag så duktigt letat efter sedan jag fick dem, dom låg i min väska, my computer väska!
Har också läst igenom boken Tjuvlyssnat som jag drog åt mig på Bok(ia)rean. Tjo.

Djursjukhus, Stockholm
Paris Hilton-kopia: Hej, jag söker akut för min hund.
Receptionist: Okej, vad är det som har hänt då?
Paris Hilton-kopia: Jo, jag hade honom i min väska och så trillade han ut.
(Receptionisten börjar knappa in i datorn)
Paris Hilton-kopia: Och eftersom han hade sin tröja och sina byxor på sig så kunde han inte fälla ut benen och ta emot sig ordentligt.
Mohahaha??

KAssakön i Livsmedelsbutik, Karlskrona
Tjej ~20: Alltså, jag tycker att alla brottslingae borde bli märkta på något sätt. Så att jag vet vilka jag ska akta mig för. Om man till exempel har våldtagit någon så måste man ha ett grönt streck runt halsen och om man mördat någon så får man ena handen avhuggen... Fast det är klart. Då kanske de som blivit amputerade på grund av annat ocksp blivit sedda som brottslingar.
Kille ~20: Mitt förslag är att utrymma Gotland, skicka dit alla brottslingar och bygga en hög jävla mur runt omkring.
Tjej ~20: Men gotlänningarna då? Var ska de bo?
Kille ~20: De får antingen bli svenskar eller skåningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0