Jo.

Efter en dag på jobbet så har jag funderat på anledningen till icke tandställning.
Resultatet: Det finns ingen anledning till varför jag inte har/haft tandställning.
Nu ska jag nog ta mig till tandläkaren nästa vecka och säga att jag ska ha mig en tandställning, på nedre plan. Får jag inte det så vet jag inte vad det är för fel på (mig)?
Övre plan, ja inga kommentarer.
Finns det en försäkring som täcker utslagna tänder? Och man får nya, fina tänder så ska jag nog teckna den senare.

Annars så ska jag nog ta och vandra bort till Kvantum, eller Maxi som det numera heter.
Köpte mig en Kycklingfile med ris och currysås idag, riktigt smaskigt :)

Cepedag numera, får väl se om det blir bättre efter jag varit och tankat. Blä!

Halvdag, morgontimmar, på jobbet fram till den siste Mars, känns bra. Då kan jag träna mellan GruppLarm och Max :) Tjohoo. Minsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0