Fredag

Minsan, idag böev det skoshopping :) 3 nya skor, fint de.
En runda till Ronneby/Bräkne-Hoby, trevligt trevligt. Minsan.

En blåsig dag/natt/kväll. Nu ska jag kila i sängs.
Imorgon blir det jobbjobb.

Och jag måste gå ut mina finaste skor jag äger. Lite småttiga, men jag ska minsan bli fin i dom. Mohaha.
Jag och Ulle kom på världens roligaste idé påväg till Ronneby, och den är en hemlis.

Ruvor från tha tattoo lossnar som mjäll. Snart kommer svaret om han missat fylla i på fler ställen. Spännande.

Nu vill jag sova, men också pussla. Imorgon är det Melodifestival, tjo. Och jag ska pussla mig igenom hela programmet.


Henrik, glöm inte hälla ut ölen, dom är för gamla.


Nu somnar jag, *snaaaaaaaaaaaaaaark*
Som fisken säger *simsim*


image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0