Onsdag

Dåså, efter en dag i Lund så har man nu fyllt kappsäcken med mat och nu vilar man ut.
Igår fyllde Vi 4 år :) Hade mys och somnade tidigt, avslutade dagen med att vakna 23.30 och då körde vi in till stan och köpte korv.

Dagen Onsdag givit en runda i Lund, gick mig en runda i centrum, såg Domkyrkan och köpte mig en tröja, i storlek S, men är som XL!

Annars så blir det jobb imorgon, 11.30-19.00, Malin blitt sjuk, ajajaj. Jag får hoppa in :)
On t i ryggen men bannemej om det inte ska gå! Jag tror vi har för många kuddar i sängen, 7 stycken till en 120 bred säng :S


Åka på weekend med älskling snart hoppas jag :)
Annars blir det nog utomlands om ett år :)
Paris hoppas jag på, eller Cypern :)



Nu ska jag ta och låta kvällen komma, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0