En spännande dag på Max

Jo, jag vaknade typ klockan 8, låg och bred mig till klockan 9, gick upp sen och satt och nördade mig lite.
Körde och hanlade frukost,kyckling, rid och currysås. MUUMS.


Kör sedan till jobbet, en timme innan beräknad start på min 7,5 timmar långa arbetsdag.
Jag kommer till max och Staffan säger att jag ska köra till Lund!
LUND?? Vad ska jag göra där? Jag börjar ju inte jobba förän om en timme.
Jag sätter mig i bilen och kör hela vägen ner till Lund, påvägen ner så är himlen som en fin tapet. En blå himmel med en massa små vita moln på.

Iallafall så fortsatte min underbara dag på Max när jag kom tillbaka, typ 2 timmar efter jag skulle börjat jobba.


Nu ska jag säga att min kärakompis Emmy har skaffat sig en blogg :) http://disney070502.blogg.se/
Kolla in på den också.


Nu ska jag ta mig något kallt och dricka sen ta det förbannat lugnt, min älskade Fredag!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Det är lördag idag....

2008-04-19 @ 23:25:31
Postat av: Kakis

Vad fan skulle du göra i lund? Och på vilken område är du nörd? Och som Staffan redan berättat, det är faktiskt lördag! =)

2008-04-19 @ 23:52:32
URL: http://algotsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0