Helg.

Jag välkommnar denna helg med öppen famn.

Igår, städade jag Saras lägenhet. Idag jobbade jag till halv 5, körde en massa ärenden, b.la. köpte mat på Subway, körde tillbaka till GruppLarm för att äta med Sara och sen köra till Elgiganten för att köpa ett PS2 spel till henne, Ekohallen var nästa stopp. Handlade för 555 kronor där, varav pappa ska betala 80 kr och Sara betalade, hrm, jag vet inte hur mkt, men det lät att det var rätt när vi sa de.
Imorgon blir de att åka in till stan, möta Henrik där inne, handla lite med Sara och sen hem å nörda lite med Sara och sen läggdags.
Söndag, julpyssel, eller julbak heter det. Baka en massa, jag kommer nog bara käka degen på allt.

Färgade håret idag också minsan, blonda slingor :) Igen. Snyyyyyyyyyyyyyyyyggt.

Tjolahopp, jag är trött som en lus.

GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0