IKEA x 2

Idag blev det inte mindre än 2 trippar till IKEA i Älmhult!

      

Pepparkakshuset påväg till Älmhult.
Detta köpte jag på IKEA:
Sån blomma som man sätter på väggen
Liggelakan i blå/grön och rött
Sånt där man sätter på väggen fast med nåt träd och fåglar.
Fina vinglas :)
Och 12 skålar för 1 krona styck.

Fint de.


Imorgon blir det jobb sen äta ute med älskling och hans familj, han fyller ju 19 på Onsdag :)



Nu blir det dusch sen en god natts sömn!

En sak till, aldrig mer om jag kommer till en olycksplats ska jag stanna och vara snäll.
http://www.kristianstadsbladet.se/article/20080324/SENASTENYTT/197777025/1338/Nio+personer+inblandade+i+trafikolycka

Jag säger BLÄ på det svenska folket som inte kan ta emot hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0