2008-07-08

Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilken tråkig Anna måste ni tänka bara för att jag inte bloggat på ett tag.
Men nu är jag igång.

I helgen var jag, syster och Staffan i Helsingör, handlade gottgott :) Trevligt, trevligt.
Killebom och Kristianstadsdagarna har varit/pågår och jag har inte varit där än, men det ryktas om en fest hos syster på Fredag så då får man väl se till att dricka upp de man köpte i Danneborgen.

Idag på jobbet så började min dag klocken 07.40 med att stå i regnkläder och en väääääääääääldans högtryckstvätt. Klockan 09.00 var det frukost och 30 minuter senare var det på med regnkläderna igen och igång med högtrycket igen. Fram till klockan 12 stog jag å kämpade med den är tvätten och höll på att flyga av fötterna så fort jag satte igång den.
Vilken dag.
Inte nog med det så efter lunch så tvättade jag ALLA fönster runtom hela stallet *puh*
Med andra ord har jag kämpat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0