En dag på Råbelöf

Jo, efter att man gått med RixFm i öronen hela dagarna så börjar jag tycka om VIkarierna som pratar istället för Roger, Titti och Gert. Sen har vi RixFm Semester Ola och Jeanette.

Nu är det så att den förbannade radiokanalen spelar SAMMA låtar hela dagarna. Lite i halv 8 så spelar dom Brolle, 3 gånger om dagen spelas Takida - Curly Sue och sen gör dom reklam om BWO's nya singel Barcelona, men inte fan spelar dom den låten. Nä, för dom spelar alla andra låtar med den gruppen.

Nog. Till det jag loggade in för att skriva. När man lyssnar på RixFm hela dagarna så börjar jag tillochmed tycka om musiken.

Sibel - Make Belive
Anders Johansson - Ready To Fly
Kurt Nielsen - Rise To The Occasion
Sonja Aldén - Nån som du
Å allt annat trams jag aldrig jag trodde jag skulla tycka om att lyssna på.


Idag har jag och Hanne högtryckstvättat avdelsning 1. Tjo, och mitt dumma idiot huvud som jag har så skulle jag SÅ KLART testa hur stark strålen var. Jo, 120 kilo. Och det gjorde ONT i min lilla fingertopp. Inte nog med det så skulle jag så vackert stämpla grisar MEN jag missar grisen och sätter en pytteliten del i mitt stackars finger (som redan fått en rejäl smäll av högtryckstvätten)
Så idag har jag blivit gratis tattuerad. Ser ut som 2 spetor.
Tänker inte gå in på hur den där stämplaren ser ut. Men den gör ont om man sätter den i fingertoppen. 


För er som inte lyckas komma in på min bilddagbok så ska jag minsan meddela att jag och Henrik ska bo på Gothia Towers :) Helg 1 & 2 Augusti blir det en tripp till Götet. Universeum på Fredagen och sen Liseberg på Lördagen :D
Men det var minsan billigare att ta å bo på Gothia Towers än på ett vanligt Scandic.


Sen har jag kört rally med pickupen idag, tjoho vad det går undan. En trean-till-femman-bil.


Nu ska jag ta å vila.


Kommentarer
Postat av: Hampus

Nu när du provat på fingret kanske du förstår hur grisarna mår, skulle aldrig någonsin klara av att jobba med djur på det sättet ;)

2008-07-23 @ 02:10:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0