Sammanfattning.

Får väl ta och göra mig en sammanfattning av år 2007.

Januari: Vad hände då, egentligen? Sista januari-månaden på Naturbruksgymnasiet i Bräkne-Hoby, vilket känndes skönt, men ändå inte, alla vänner :'
Året började med Nyårsdagen, hoppades på en bättre dag, men det blev bra tillslut.
Februari: Alla hjärtans dag finns med i den månaden, tillochmed detta året. Bra det. annars så minns jag inte vad som hände i den månaden, antagligen inget viktigt.
Mars: Henrik fyllde år, 18 år ung, han tog körkort och gjorde mig jävligt avundsjuk med sitt körkort och bil, men jag kom ikapp :)
Några dagar på FinnArrow, träffade Helené, dock såldes FinnArrow till Stena Line, men nu är det bara två år kvar tills hon inte ska vara hos Stena längre, tjohoo.
April: Farsgubben fyller 51 år ung. Studenten närmar sig och hela NP04 håller på att tröga ihjäl sig bara för att våra studentmössor aldrig kommer.
Maj: Jag fyller 18 år ung och lyckes med uppskrivningen, gott de. Party, party hos syster i stan. Undra vad den där drinken hette som jag fick av Marcus och Staffan?
Juni: Driving license :D Stört glad. Samt student, roligt som faen. "Sommarlov" samt sommarjobb på WM-data.
Juli: WM-data 8 timmar om dagen 7 dagar i veckan.
Augusti: WM-data en stund in på denna månaden, sen far Henrik till Bulgarien. Och jag säger : Aldrig mer du gör så utan mig! Värsta veckan på läääääääääääääänge! Men han kom tillbaka, brun och fin :) Jobbade på NordLink, träffade Becca där, trevligt trevligt, undra hur det går för henne med Victor ;)
September: Jadu, vad hände här då? Inte en aning. Min bärbara dator kommer in i mitt liv.
Oktober: Syster fyllde 21. Party i stan, å fy för jävulen. Minns jag något överhuvudtaget? Haha.
November: Börjar längta till julafton och nyårsafton.
December: Var det den 8 December det var fest i Kallinge? Eller var det kanske November? I vilket fall, jävligt rolig att träffa "alla" igen. Inte alla, men en del av de gammla man känner :) Gärna en gång till.

Detta året ska bli som jag vill, hoppas jag.
Efter alla reportage i de flesta tidningar, jag läser, om att jobba utomland så suger det lite i mig, jag får fundera på det.

Lämna in datorn på Måndag, kanske. Får se det. Kanske väntar ett tag till.


Detta var allt för Anna, Annie men även kallad Lill-Hamster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0