Metro Station

Äntligen har jag hittat albumet med Metro Station, mer än ett år sen jag hörde dom första gången och nu har jag hittat det.

Allt var annorlunda då, men jag trvis som det är i dagsläget. Även om det kanske varit bättre om det blivit på ett annat sätt. Inte vet jag, jag valde att ha det såhär därför kommer jag aldrig veta hur det skulle blivit om jag valt ett annat sätt.

Ska iallafall ta och leta efter en billig trafikskola som kan erbjuda mig ett lastbilskörkort, sen blir det tunglastbil, buss och taxi. Dock dom två sista får vänta tills jag är 21, åldersgräns på det vettdu. Får väl se hur det blir med det. Får ju ta och skaffa mig ett jobb så jag har råd att betala det där kortet, som förhoppningsvis ger mig ett framtida jobb inom något jag alltid velat vara.


En sketa dålig film satte jag i DVD:n i hopp om att den skulle vara bra, men ikke. Fruktansvärt dålig. Och ont i huvudet har jag också. Typiskt. Snart inpå fjärde dagen i rad med samma huvudvärk.
Väntar iallafall på att denna filmen ska ta slut så man kan kolla på en annan, förhoppningsvis bättre film.

Å den konstiga drömmen jag drömde inatt, inte kan väl killar bli med barn? Hoppas verkligen inte. Kändes konstigt att drömma om något som är så likt verkligheten.
Dock inte att en kille väntar barn men hela drömmen gick till såhär:
Henke erkände att han var kär i en annan och väntade deras barn, i hans mage :S Medans den här tjejen väntade deras tvillingar, så de skulle alltså bli föräldrar till tre barn.

Filmen har varit i 58 minuter nu och jag får trubbelsms av syster. Jag fattar inte hur man kan vara så korkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0