Jisses..

med folk det var idag på Max, självklart förstår jag att dom vill äta på Max lönehelgen. Gissa?
Jo för att det ÄR sveriges godaste hamburgare.
Min favorit är lätt Maxmålet, fick ta mig ett litet mål innan idag och det satt fint i magen vill jag lova.
Sen min mini favorit är minimorötter med tacodipp. Muuuuuuuuuuuums.
Skar lök idag, spännande, så spännande så att jag tillochmed glömde stämpla ut :O
Nog om jobb.

Storm:
Finlandshusen = spännande.
Undra när stormen ska avta.

Morgondagen:
Upp tidigt och jobba, länge.

Kvällen:
Lite nördning framför dator/tv sen kanske sova. En film hoppas jag på iallafall.

Veckan:
Jobba 08:00-16:30 hela veckan, eller hur blir det egentligen?
Hoppas på ett positivt svar från Lantbrukaren :)




Nu hoppas jag på att nuttis är påväg hem från Kristianstad så det blir något av denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0