Anna på pixbox

http://www.anniepannkaka.pixbox.se

Där finner ni bilderna i mitt liv, ifall det skulle intressera er.
Nu ska jag jag ta och "bada", duscha heter det i detta huset. Sen ska jag springa i sängs, en låg dag idag med både jobb och träning.

Imorgon blir det en likadan dag med Cecilia från 08.00-12.00 sen blir det syster från 12.00- 16.30, tjo, dovk utan träning.


Beställde mig en personlig kalender idag tillsammans med syster. Häftig. Får tacka Cecilia för den idén.
http://www.personligalmanacka.se

Något annat som hänt idag? Mer än flitig uppdatering på expressen angående Heath Ledgers död, hoppas verkligen det var en olycka. Men ett fint namn har hans dotter, Matilda Rose :)
Annars, hisstelefoner som spökar en gång i minuten och nästan alldeles för roligt på jobbet.

Max i helgen, jobb, jobb, men pengar är bra :) Tvekar inte att jobba heller, det som är så roligt :)
Man slipper gå hemma, och när man tagit studenten vet man om att man inte har någon läxa att göra när man kommer hem, utan man kan lägga sig å glo på teve. Sköööööööööna livet :)
H&M och personlig almanacka, inte billigt att leva inte.

NU ska jag kiiiiiiiiila.
Pusshajj kokosnötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0