Söndag idag

Vilket innebär att det var lördag igår.
Igår tillbringades dagen i Småland, Rydaholm. Fint.
Kvällen var spikad hos syster på GruppLarm, dock blev det ingen film för jag fick virus på datorn, haha.
Idag är det Söndag, hemma för tvätt och städ.
Fick mig en ny parfym igår också, hihi. Fick den lilla stoleken i julklapp 2006 av Långe Man, och den tog slut i slutet av förra året så nu har jag en ny, ännu större :) Muuuuuuums.
Senare idag blir det nog en liten runda med Allis, i skogen. Måste posta mitt brev idag också.
Hoppas på post nästa vecka, min personliga almanacka :) Jaaa.
Sen är det nog bara räkningar som kommer.

Snart lön vilket innebär lagning på min stackars bil. Rost i alla dess former och storlekar ska bort + katalysatorn ska kollas, får se om jag tar och behandlar den stackars bilen undertill, behövs!
Sen blir det IKEA med syster :) Tjohoo.
Nu ska jag ner å kolla om min tvätt är färdig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0