Fredag idag :)

image119
Takida ikväll :)


Jag antar att alla vet hur Takida låter men Roberts röst och dialekt är inte att leka med. Tjolahopp. Bara det blir lika lyckat som det blev första gången jag såg dom . Waaaaaaaah. Häftigt, häftigt. Hoppas iallafall på en bra plats, dock ska jag inte bli tvungen att, från att stå längst fram (bara någon meter från Robert) till att få ställa mig längst bak för att man blir tilltryck så man inte är tjockare än några centimeter. Hemskt.
Iallafall, dagens (förmodliga) känsla = dunka, dunka, dunka rakt in i kroppen, känna hur alla dunkar i takt med musiken. Jag nästan längtar nu :) Tjohoo.

Jobba imorgon 12-17 på Max, jobba på Söndag 08.00-11.30 på GruppLarm och sen 12-17 på Max. Spännande helg.


Drömde om nuttis inatt, att han fanns.
     

Snart kommer väl syster så man kan ta å baka kaka till syskonen som fyller 15 imorgon. Dock jobbar både jag och Sara så det blir lite firande idag, sen kommer det en hög med gäster imorgon  och dom ska äta smörgåstårta. Jag vill också ha!

Städat undan lite papper från Naturbruksgymnasiet i Bräkne-Hoby, jag behövde en präm så jag slängde det mesta som fanns i en (1) pärm, jag har ju fyra (4) till.

Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0